Search
StarMOJE VESTI
Da biste pogledali sekciju MOJE VESTI potrebno je da se prijavite na svoj nalog.

Mesi otvara, ali Real puni stadione u Americi: Planule karte, cene skaču do 834 evra

Letnji meseci 2025. donose veliku prekretnicu u istoriji klupskog fudbala. Sjedinjene Američke Države prvi put ugošćuju spektakl svetskih razmera – novo izdanje FIFA Svetskog prvenstva za klubove, koje će trajati od 14. juna do 13. jula. Reč je o potpuno redefinisanoj verziji turnira koji je do sada bio rezervisan za manji broj timova, a sada poprima konture prave globalne smotre sa 32 učesnika iz svih šest konfederacija.

Ukupno 12 legendardnih stadiona širom Amerike, uključujući čuveni Hard Rock u Majamiju i MetLife u Njujorku, biće pozornice na kojima će se ukrštati šampioni sa svih meridijana. FIFA ovim potezom ne krije ambicije. Želi da od takmičenja napravi globalni spektakl ravan Mundijalu i po uzbuđenju i po zaradi. Uz nagradni fond od gotovo milijardu evra, i čak 110 miliona predviđenih za pobednika, poruka je jasna, ulazimo u eru super-turnira.

Meridian sport ti donosi ekskluzivnu promociju – registruj se i osvoji 7.000 RSD za sport i 500 spinova za slot

Na teren izlaze fudbalski giganti. Tu su Real Madrid, Mančester siti, Flamengo, ali i Inter Majami sa Lionelom Mesijem. Upravo će tim argentinske legende da otvori turnir protiv egipatskog Al Ahlija, čime se postavlja visoka lestvica uzbuđenja već na startu. Osim sportskog sadržaja, poseban akcenat je stavljen i na tehnološke inovacije. Koristiće se poluautomatski VAR, sudije će imati mikrofone čiji će zvuk biti prenošen uživo, a kamere će omogućiti upliv u akciju, kakva dosad nije viđena.

Ono što je ranije bila tek interkontinentalna borba za prestiž, sada postaje planetarni događaj, stvoren da ostavi trajan trag u modernom fudbalu. Real Madrid, koji iza sebe ima prosečnu sezonu, vidi ovo takmičenje kao priliku da svetu pokaže da i dalje vlada planetom. Iako je La Liga bila neizvesna do kraja, u Madridu ne kriju da su se fokusirali na širi cilj, reafirmaciju na globalnoj sceni.

Dolaskom Ćabija Alonsa na klupu, Real ulazi u novo taktičko poglavlje. Filozofija igre kombinuje nemačku disciplinu sa španskom ofanzivnom elegancijom, a klub je to pratio i strateški na tržištu. Dovođenjem mladog defanzivca Dina Hujsena iz Bornmuta i desnog beka Trenta Aleksandera Arnolda iz Liverpula, velikan sa Bernabeua je jasno pokazao nameru da se osveži. Za Real, ovo prvenstvo nije samo još jedan trofej. To je prilika da se izgradi nova klupska identifikacija, a turnir u SAD je idealna scena za povratak u vrh.

Zanimljivo je da je Real Madrid uspeo da rasproda svih 65.326 mesta za uvodni meč protiv Al Hilala u Majamiju daleko brže od bilo koje druge ekipe. Čak i Inter Majami, u kojoj je glavna zvezda Mesi, nije uspeo da popuni stadion, iako su cene karata spuštene na svega 48 evra zahvaljujući dinamičkoj politici formiranja cena. Za one koji su želeli da gledaju Real uživo, jedina opcija je sada preprodaja, po ceni koja ne pada ispod 257 evra.

Ovaj kontrast jasno pokazuje snagu brenda madridskog Reala, koji i dalje privlači više pažnje od ostalih svetskih klubova. U tom smislu, Kraljevski klub nije samo učesnik, već i svojevrsni pogon turnira, kako u sportskom, tako i u ekonomskom smislu. Real privlači pažnju, puni stadione, pokreće ekonomiju i podiže takmičenje na viši nivo.

Interesovanje za mečeve Reala, kako prenose američki mediji, ne prestaje. U Šarlotu, gde se igraju mečevi na stadionu Bank of America sa 74.800 mesta, karte su takođe na putu da budu rasprodate. Prošlog leta, susret Reala i Čelsija na istom mestu okupio je 62.124 ljudi, što jasno govori o moći kluba čak i u mestima van tradicionalnih fudbalskih centara.

U Filadelfiji, gde Real igra protiv Salcburga 26. juna, karte su dostupne isključivo preko zvanične preprodaje, po cenama koje se kreću oko 213 evra. A za finale zakazano za 13. jul u Nju Džersiju, karte u preprodaji počinju od neverovatnih 834 evra.

Sve ovo ne ostavlja sumnju, Real Madrid nije samo najzvučnije ime turnira, već i temelj na kojem počiva čitav koncept novog Svetskog prvenstva za klubove. Klub koji puni stadione, pokreće tržište i nosi sa sobom auru prestiža, dokazuje da je i dalje najveći brend.

Bonus video: