Search
StarMOJE VESTI
Da biste pogledali sekciju MOJE VESTI potrebno je da se prijavite na svoj nalog.

Šveđani nude 80 miliona, Barselona traži 50 odsto više

Kada je bilo možda najteže Barseloni, švedska striming kompanija Spotify ponudila je ruku spasa u kojoj je bio sponzorski ugovor vredan 60.0000.000 evra (sa bonusima 70.000.000) po sezoni koji treba da traje do leta 2026. godine.

Sada je došlo vreme da se priča o nastavku saradnje na koju Spotify ima automatski pravo do 2030. godine, ukoliko podigne osnovni ulog na 70.000.000 evra. Kompanija na čelu sa Danijelom Ekom i Martinom Lorenconom spremna je da ode i korak dalje, odnosno da Kataloncima ponudi 80.000.000 (bez bonusa) godišnje, ali da ugovor vredi do 2034.

Meridian sport ti donosi BONUS DOBRODOŠLICE – do 6.500 DINARA uz dva dana igre bez depozita!

Ali, kako Mundo Deportivo piše, Barselona nije spremna na taj vidi ustupka, jer njeni čelnici smatraju da logo sponzora na dresu već sada vredi više od od 80.000.000, odnosno da na osnovu istraživanja komercijalnog odeljenja, španski fudbalski gigant smatra da bi ugovor sa sponzorom trebalo da donese čak 120.000.0000, pa da bi mogao da izađe na tržište, slično kao što je planirao kada nije bio zadovoljan sa ugovorom sa tehničkim sponzorom Najkijem.

Na kraju, Barsa je ipak produžila saradnju sa američkom kompanijom koja je na kraju pristala da poveća ponudu, pa će Kataloncima za 14 godina isplatiti rekordnih 1.700.000.000 evra.

Bonus video: