Evroligaška sezona 2024-2025 pokazuje koliko duboko košarka može da zadre u medijski prostor, ne samo kao sport, već kao kulturni i digitalni fenomen. Crvena zvezda Meridian i Partizan, dva najveća srpska košarkaška brenda (kojima Evroliga traži višemilionske uplate kako bi dobili trogodišnje licence), ako je verovati agenciji Nilsen, imaju ključne ključne ulogu u ovoj priči, ne samo na terenu, već i u domenu TV gledanosti i uticaja na društvenim mrežama.
Meridian sport te časti – registruj se i osvoji 5.000 dinara za sport i 500 besplatnih spinova!
Prema najnovijem izveštaju svetske renomirane agencije, u koji je Meridian sport imao uvid, Evroliga je od oktobra 2024. do početka 2025. upisala ukupno 459 miliona TV gledalaca širom sveta, a čak 98% te publike dolazi iz lokalnih tržišta klubova. I najviše sa Balkana (120,8 miliona). Slede: Španija (112,4 miliona), Grčka (96,8 miliona), Italija (35,2 miliona), Turska (29,4 miliona), Nemačka (23,5 miliona), Francuska (22,8 miliona), Baltik 9,8 (miliona), Izrael (1,5 miliona)…
Partizan (90,3 miliona) i Crvena zvezda (89,8 miliona ) su se u pomenutom peridu pozicionirala na trećem i petom mestu po TV gledanosti među svim Evroligašima, čime potvrđeno da srpski klubovi imaju ogroman medijski potencijal i u evropskom kontekstu.
Na digitalnom planu, Evroliga je generisala 2,8 milijardi online prikaza na najposećenijim medijskim sajtovima, a sadržaj na društvenim mrežama privukao 917 miliona pregleda. I Zvezda i Partizan imaju sve značajnije učešće u ovom digitalnom pejzažu – kroz brojne interakcije, video sadržaj i angažman simpatizera na platformama poput Instagrama, X-a (Twittera) i YouTube-a.
U vremenu kada digitalni uticaj često prevazilazi tradicionalne granice sporta, jasno je da beogradski “večiti” više nisu samo klupski simboli, već su i medijski giganti, može slobpodno da se kaže i stubovi Evrolige u regionu i dragoceni partneri za brendove koji žele autentičan kontakt s publikom.
Da li posle ovih podataka Evroliga smatra da i dalje treba da im višemilionski naplaćuje ulaznicu i da li bi i koliko po zasad najveće evropsko takmičenju bilo pogubno da Zvezda i Partizan kažu da neće da prihvate “ponudu koja se odbija”?
Bonus video:
vanicdusan01
I baš zato bi Evroliga trebala da im da stalno članstvo!
davidpantelic80
Ali to EL ne prepoznaje, bas ne znaju da cene nase klubove
kluka4002
To je tako jer su naše utakmice poznate sirom sveta najbolje navijanje imamo ako nista vrhusnka smo reklama a i jedni i drugi igraju odlicno… steta sto nikako da napravimo iskorak
Momcilo
Imaju i onda nas ucenjuju i traze pare da bi dobili licencu na par godina!