NBA liga je od generacije Stefa Karija počela sa konstantnim podizanjem popularnosti. Suludi iznosi za TV prava, neverovatne plate, dobri potezi rukovodstva lige…
Meridian sport te časti – registruj se, uplati 500 i preuzmi odmah bonus od 3.000 DINARA
I sve to ne može da priđe vrhuncu kakav za američku sportsku javnost predstavlja Superbol. U noći između nedelje i ponedeljka, Kanzas Siti i Filadelfija će se boriti za titulu prvaka u američkom fudbalu.
U pitanju je toliko veliki događaj da je prostor za reklame na televiziji koja prenosi Superbol ubedljivo najskuplji tokom godine! I tako svaki put iznova. Međutim, i pored toga, kompanije se utrkuju u borbi da se njihova imena vide tokom prenosa.
Sve to ima smisla, jer navijači kažu da ne samo da ne prebacuju kanal tokom reklama, već neki od njih i sa nestrpljenjem iščekuju „EPP“. Ipsos je sproveo anketu u decembru, gde je 80 odsto ispitanika reklo da gleda reklamni blok, dok četvrtina od tog broja ima nameru da isprati šta je sledeće u pauzama. Verovali ili ne, 11 odsto ispitanika kaže da Superbol čak i gleda zbog reklama!?
Brendovi koji se reklamiraju tokom finala moraju da izdvoje više od 8 miliona dolara kako bi se pojavili na FOX-u i njegovom striming servisu Tubi. Prošle godine, 30 sekundi je koštalo 7 miliona dolara, ali je sada potražnja bila toliko jaka da je cena porasla.
U ovom trenutku, postoji 49 kompanija koje će se reklamirati tokom Supebola. Od toga je osam za grickalice. A gde su grickalice, tu su i sokovi i piva koji pokrivaju šest reklamnih prostora. Posle toga najbolje ide – hrana, tehnologija, finansije, turizam, zdravlje, automobili (Jeep, Ram)…
Čifs – Igls kreću u bitku pola časa posle ponoći po našem vremenu. Kompanije su svoju borbu započele mnogo ranije.
Bonus video:
blazicuros3
Jeste da se od reklama živi al’ ga ovi preteraše, cifre su iz godine u godinu sve nerealnije
kluka4002
Ovo je dogadjaj godine svakako u Americi
nemanja.stanisic
I po ovom i po njihovim reklamama su Amerikanci poznati u svetu…