Bitka za najskupljih 30 sekundi na svetu

NBA liga je od generacije Stefa Karija počela sa konstantnim podizanjem popularnosti. Suludi iznosi za TV prava, neverovatne plate, dobri potezi rukovodstva lige…

Meridian sport te časti – registruj se, uplati 500 i preuzmi odmah bonus od 3.000 DINARA

I sve to ne može da priđe vrhuncu kakav za američku sportsku javnost predstavlja Superbol. U noći između nedelje i ponedeljka, Kanzas Siti i Filadelfija će se boriti za titulu prvaka u američkom fudbalu.

U pitanju je toliko veliki događaj da je prostor za reklame na televiziji koja prenosi Superbol ubedljivo najskuplji tokom godine! I tako svaki put iznova. Međutim, i pored toga, kompanije se utrkuju u borbi da se njihova imena vide tokom prenosa.

Sve to ima smisla, jer navijači kažu da ne samo da ne prebacuju kanal tokom reklama, već neki od njih i sa nestrpljenjem iščekuju „EPP“. Ipsos je sproveo anketu u decembru, gde je 80 odsto ispitanika reklo da gleda reklamni blok, dok četvrtina od tog broja ima nameru da isprati šta je sledeće u pauzama. Verovali ili ne, 11 odsto ispitanika kaže da Superbol čak i gleda zbog reklama!?

Brendovi koji se reklamiraju tokom finala moraju da izdvoje više od 8 miliona dolara kako bi se pojavili na FOX-u i njegovom striming servisu Tubi. Prošle godine, 30 sekundi je koštalo 7 miliona dolara, ali je sada potražnja bila toliko jaka da je cena porasla.

U ovom trenutku, postoji 49 kompanija koje će se reklamirati tokom Supebola. Od toga je osam za grickalice. A gde su grickalice, tu su i sokovi i piva koji pokrivaju šest reklamnih prostora. Posle toga najbolje ide – hrana, tehnologija, finansije, turizam, zdravlje, automobili (Jeep, Ram)…

Čifs – Igls kreću u bitku pola časa posle ponoći po našem vremenu. Kompanije su svoju borbu započele mnogo ranije.

Bonus video:

3 Komentara

    Jeste da se od reklama živi al’ ga ovi preteraše, cifre su iz godine u godinu sve nerealnije

    Ovo je dogadjaj godine svakako u Americi

    I po ovom i po njihovim reklamama su Amerikanci poznati u svetu…

Postavi odgovor